סקרים אחרונים: גוש הימין חרדים 60 מנדטים; 2 מפלגות שמאל בסכנה

איתי גדסי No Comments on סקרים אחרונים: גוש הימין חרדים 60 מנדטים; 2 מפלגות שמאל בסכנה

הסחף לכיוון הליכוד מתחיל והמפלגה מראה התחזקות במספר המנדטים. 2 מפלגות שמאל ומפלגה ערבית בסכנת אחוז החסימה, דבר שייתכן ויביא את הניצחון של גוש הימין והחרדים. סער ובנט נחלשים

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסקרים האחרונים לקראת שבוע הבחירות מתפרסמים הערב (חמישי), הליכוד מתחיל לצבור תאוצה ומתחזק בשני מנדטים נוספים. יש עתיד לא עוברת את קו העשרים מנדטים. ימינה וגדעון סער במגמת ירידה ושניהם על מספר חד ספרתי.

הסקרים האחרונים נותנים רוח גבית לימין והניצחון הגדול נראה במרחק נגיעה. אם מפלגת שמאל אחת לא תעבור את אחוז החסימה ניצחון הימין והחרדים יהיה כמעט וודאי. הבעיה הגדולה של הימין היא אחוזי ההצבעה הנמוכים בבחירות. אך המגמה היא ברורה הסחף לליכוד מתחיל ערב הבחירות.

סקר כאן ודודי חסיד: הליכוד – 31 מנדטים. יש עתיד – 19 מנדטים. ימינה – 9 מנדטים. תקווה חדשה – 9 מנדטים. הרשימה המשותפת – 8 מנדטים. ש"ס – 8 מנדטים. יהדות התורה – 7 מנדטים. ישראל ביתנו – 7 מנדטים. העבודה – 5 מנדטים. הציונות הדתית – 5 מנדטים. כחול לבן -4 מנדטים. מרצ – 4 מנדטים. רע"מ – 4 מנדטים.

לא עוברים את אחוז החסימה: מפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה – 1.4%.

חלוקה לגושים: גוש הימין חרדים כולל בנט: 60 מנדטים. גוש השמאל וסער: 48 מנדטים.

סקר מאקו ורפי סמית: הליכוד – 31 מנדטים. יש עתיד – 19 מנדטים. ימינה – 9 מנדטים. תקווה חדשה – 9 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת – 8 מנדטים. ש"ס – 8 מנדטים. יהדות התורה – 7 מנדטים. ישראל ביתנו – 7 מנדטים. העבודה – 6 מנדטים. הציונות הדתית – 5 מנדטים. כחול לבן – 4 מנדטים. מרצ – 4 מנדטים. רע"מ – 4 מנדטים.

חלוקה לגושים: הימין חרדים כולל בנט: 60 מנדטים. גוש השמאל וסער: 49 מנדטים.



0 תגובות